Find en madklub nær dig

I en madklub bliver du en del af et fællesskab, hvor du og andre deltagere får viden om gigtvenlig kost og får inspiration til en sundere hverdag.

Se videoen og hør Birthe, Claes og Gitte fortælle om de mange positive oplevelser, de har fået ved at være en del af Gigtforeningens madklubber.

En madklub mødes otte gange med cirka 14 dages mellemrum. I får også besøg af en diætist fem af gangene. Diætisten holder et oplæg om sund og gigtvenlig mad, og bagefter tilbereder I sammen de retter, som diætisten har planlagt. Aftenen slutter med fællesspisning og hyggeligt samvær.

Tilmeld dig en madklub

Madklubberne er et tilbud til medlemmer af Gigtforeningen.

Et stærkt fællesskab

Ud over at få viden om gigtvenlig mad bliver du en del af et fællesskab, hvor I kan dele erfaringer og inspiration til sunde madvaner og tips til madlavningen. Her er der plads til at tale om stort og småt og om livet med gigt.

Efter de otte gange er I klædt på til at kunne fortsætte madklubben sammen og hjælpe hinanden med at fastholde de gode madvaner.

Senest opdateret 15.05.2024