Tilmeld dig Gigtforeningens gåhold – find et hold nær dig

OBS. Siden er ikke opdateret med aktuelle datoer - vi er i fuld gang med opdateringen.

Vil du gerne ud at bevæge dig sammen med andre i et tempo, der passer til netop dig? Så tilmeld dig et af Gigtforeningens lokale gåhold.

Foto: Lars Horn

Når du starter på et af vores gåhold, får du et aktivt og socialt fællesskab, der kan motivere dig til at komme ud og nyde naturen, samtidig med at du får bevægelse og motion ind i din hverdag. Her får du mulighed for at gå sammen med andre i et tempo og terræn, der tager hensyn til dig og dine fysiske muligheder. Ruterne planlægges, så alle kan følge med.

Vi har hold i fem østjyske kommuner: Aarhus, Odder, Randers, Skanderborg og Syddjurs. Så hvis du står og mangler en måde at komme ud og nyde naturen i godt selskab, hvor du endda også kan sørge for at holde kroppen godt i gang, skal du melde dig til her.

Frivillige gå-værter sørger for at planlægge turene og skabe et hyggeligt gå-fællesskab.

For du bliver netop en del af et større fællesskab. Gigtforeningen har nemlig også tilbuddet 'Gå med os', som dækker resten af landet.

Vil du være frivillig gå-vært?

Hvis du bor i Aarhus, Odder, Randers, Skanderborg eller Syddjurs Kommune og har lyst til at blive gå-vært, kan du kontakte projektleder Merethe Jelsbak Raundahl på e-mail sundeseniorer@Gigtforeningen.dk eller telefon 39 77 80 92 for at høre mere.

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte projektleder Merethe Jelsbak Raundahl og høre nærmere. Send en mail til sundeseniorer@Gigtforeningen.dk eller ring på telefon 39 77 80 92.

Sunde seniorer med gigt er lavet i partnerskab med DGI Østjylland og fem østjyske kommuner, Skanderborg, Odder, Syddjurs, Aarhus og Randers. Projektet er støttet af Trygfonden.

DGI Logo           TrygFonden logo

Senest opdateret 29.05.2024