Bliv pårørenderepræsentant i Gigtforeningen

Dine erfaringer er vigtige for os

Vi vil gerne give dig og andre pårørende den bedste støtte i hverdagen, og derfor har vi brug for at høre fra dig. Er du partner til en med gigt? Har du lyst til at deltage i et givende og tillidsfuldt fællesskab med andre pårørende og os i Gigtforeningen? Så læs mere her på siden om vores brugerpanel for pårørende og tilmeld dig.

3 talebobler: Erfaringer, Ønsker og Udvikling

Det er de pårørendes livserfaringer, der giver os den største og mest værdifulde indsigt i, hvordan det er at leve helt tæt på et menneske med gigt.
Derfor har vi nedsat en lille gruppe af pårørenderepræsentanter, som mødes med os for at være med til at udvikle og tilpasse de tilbud vores tilbud til pårørende.

Men vi har plads til flere pårørenderepræsentanter og flere gode ideer. Så vi vil meget gerne høre fra dig, hvis du har forslag til,
hvilke tilbud og viden pårørende mangler?

Tilmelding og praktisk information

Brugerpanelet mødes to gange årligt til workshop på Sjælland og hos Syddansk Sundhedsinnovation i Odense.

Hvis du har tid og lyst til at medvirke i en film, podcast eller artikel, vil du også få mulighed for det.
Gigtforeningen dækker naturligvis alle dine rejseudgifter og forplejning.

Har du spørgsmål, eller ønsker du at tilmelde dig, kan du kontakte Kira Gilling Hansen på e-mail KGHansen@Gigtforeningen.dk eller tlf. 31 10 23 58.

Senest opdateret 03.07.2024

Du behøver ikke være medlem af Gigtforeningen for at benytte vores tilbud til pårørende, da TrygFonden støtter tiltaget.