Kom med til arrangement om moderne behandling af inflammatorisk gigt

Er du inden for de seneste år blevet diagnosticeret med en inflammatorisk gigtsygdom? Og kunne du tænke dig at vide mere om behandling, smertehåndtering og medicin?

Arrangement om moderne behandling af inflammatorisk gigt

Så kom og hør cheflæge, Ada Colic fortælle om de foraskellige behandlingsmuligheder for inflammatorisk gigt, der anbefales i dag – og hvad du selv kan gøre i forhold til f.eks. smertehåndtering. Du kan også høre en personlig fortælling om hverdagen med gigt, hvilke tilbud inden for træning, hjælpemidler mv. kommunerne har, og så vil Gigtforeningens direktør fortælle om foreningens indsatser for mennesker med gigt og deres familier. Det sker alt sammen, når Gigtforeningen og Reumatologisk afd. på Sjællands Universitetshospital i Køge inviterer til foredrag om inflammatorisk gigt - leddegigt, psoriasisgigt og rygsøjlegigt.

Arrangementet er særligt for dig, som er ny med en gigtsygdom, men alle er velkomne.

Tid: Onsdag d. 25. september 2024 kl. 16.00 – 18.00 (dørene åbner kl. 15.30).

Sted: Filadelfia (Store Sal), Kurvej 2, 4293 Dianalund.

Tilmelding: Tilmeld dig senest d. 20. september. Det er gratis at deltage, men der kræves tilmelding efter først-til-mølle princippet.

Tilmeld dig arrangementet her

Publiceret 15.08.2024