Støt gigtsagen og vind kontante gevinster

Deltag i Gigtforeningens støttelotteri og vind gevinster for i alt 195.000 skattefrie kroner - inklusive en hovedpræmie på 100.000 kroner. Kontanter du kan bruge, på lige det du drømmer om. Når du spiller med, støtter du også indsatsen mod gigt.

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres her på siden.

Sidste chance for at spille med er den 11. august 2024.

Spil med og vind

Om Gigtforeningens lotterier

Gigtforeningens lotterier har mange vindere. Udover de heldige, der vinder en af de mange kontante og skattefrie gevinster, får de 700.000 mennesker, der lever med en gigtsygdom, også gavn af lotteriet. Hele overskuddet går nemlig til Gigtforeningens arbejde for, at mennesker med gigt kan få et bedre liv. Når du spiller med, gør du en forskel ved at støtte: • Livsvigtig forskning i forebyggelse og behandling af gigtsygdomme. • Relevant viden og personlig rådgivning til dem, der er berørt af gigt. • Kampen for at mennesker med gigt får ordentlige vilkår – og dermed mulighed for at leve et godt og aktivt liv. Gigtforeningen har fire årlige lotterier, som starter i februar, maj, september og november.

Se vindere af Gigtforeningens lotteri

Alle vindere får direkte besked, men kan du ikke vente, kan du tjekke, om du har vundet nedenfor. Tak til alle, der deltog og et stort tillykke til de heldige vindere.

Vindere af Julelotteriet 2023

Gigtforeningens Julelotteri 2023 er afsluttet. Se vinderne i trækningslisten for Julelotteriet 2023 (pdf)

Vindere af Efterårslotteriet 2023

Gigtforeningens Efterårslotteri 2023 er afsluttet. Se vinderne i trækningslisten for Efterårslotteriet 2023 (pdf)

Har du spørgsmål til Gigtforeningens lotterier? Kontakt vores Medlemsservice på tlf. 39 77 80 00 eller info@gigtforeningen.dk.