Rabat på feriehuse i Dronningens Ferieby

Som medlem af Gigtforeningen får du 15 procent rabat, når du holder ferie i Dronningens Ferieby i Grenaa.

Hygge i pejsestuen

Dronningens Ferieby ligger på Djursland, som byder på et væld af attraktioner og udflugtsmål.

Moderne ferieboliger i naturskønt område

Feriebyen byder på 44 moderne og lyse huse, der ligger naturskønt i skov-og klitområdet ved Grenaa strand, og alle huse er nyrenoverede. Der findes 34 enkelthuse og fem dobbelthuse, der alle er smukt beliggende i skovområde og med gåafstand til den kridhvide sandstrand, hvor der blandt andet er en badebro, hvor det er muligt - også for kørestolsbrugere - at få sig en dukkert.

Let problemfri indretning

Indretningen af husene, og feriebyen imødekommer diskret målgrupper med særlige behov. I samarbejde med tidligere gæster er husene moderniseret, med alle tænkelige finesser og funktioner, som gør opholdet let og problemfrit.

Sådan booker du

Ønsker du at booke et ophold ringer du på på tlf. 87 58 36 50 eller på mail: post@dronningensferieby.dk, og du skal huske at fortælle, du er medlem af Gigtforeningen. Se meget mere på www.dronningensferieby.dk

Bliv medlem af Gigtforeningen nu

Få rabat på din ferie i Dronningens Ferieby - og få del i mange andre af Gigtforeningens medlemsfordele.

Et personligt medlemskab i Gigtforeningen koster 340 kroner årligt.

Ja, jeg vil gerne være medlem og få del i alle fordelene

Læs mere om Gigtforeningens medlemsfordele

Senest opdateret 12.12.2023