Sådan søger du tilskud

Hvis din funktionsevne er nedsat i en sådan grad, at du ikke længere selv kan klare alle dine daglige aktiviteter, har du forskellige muligheder for at få hjælp.

Det er din kommune, der vurderer, hvilken hjælp du kan få. Selvom det kan virke grænseoverskridende at søge om hjælp, kan det gøre det muligt at spare på kræfterne og aflaste dine led, så du har energi både til det nødvendige og alt det sjove.

Her på siden kan du læse om de muligheder, der findes, og få en idé om, hvad der kunne give mening for lige netop dig. I Gigtforeningens rådgivning hjælper vi dig også gerne med at finde ud af, hvad der er af muligheder i lige netop din situation.

Senest opdateret 03.11.2023

Hjælpemidler fra Gigtforeningen

I Gigtforeningen har vi hjælpemidler specielt designet til at takle din dagligdag. Der findes et godt udvalg i vores webshop.

Gør din dagligdag bedre med gigt
Hjælpemiddel til hverdagen - kørsel - Gigtforeningen.
Gør din dagligdag bedre med gigt