Få 4 træningsvideoer til hverdagens små pauser

Gigtforeningens fysioterapeut giver dig her 4 videoer med lette øvelser, du nemt kan komme i gang med at bruge uanset niveau.

Træning og motion behøver ikke altid at være hårdt og strække sig over lang tid. Det kan også sagtens være få minutters bevægelse med nemme øvelser til lidt musik. Her får du vores fysioterapeut Trine Majlund Vestbos bud på fire små programmer á 2-4 minutters varighed, som du kan bruge i dine pauser i løbet af dagen. Alt du skal gøre for at få fingre i videoerne er at oplyse navn, mail og telefonnummer, så får du tilsendt en mail med link til videoerne.

Tilmeld dig og få 4 træningsvideoer

Betingelser
Videoerne er udarbejdet af Gigtforeningens eksperter og har til formål at give inspiration til mere bevægelse i hverdagens små pauser. Ved deltagelse accepterer du, at Gigtforeningen må kontakte dig med information om vores arbejde, sende tilbud fra vores webshop, opfordre til medlemskab og anden støtte samt vise relevant og værdifuldt indhold via sociale medier.